lördag 21 februari 2009

Snöyran



Snön yrde på oss idag i Lillhärdal. Charlie var på skattjakt där de fick leta träbitar. Som tur var kunde dessa bytas mot en godispåse till Charlies stora förtjusning. Det var skotrar överallt man tittade så pojkarna i familjen stortrivdes. Jag hittade ett stånd där jag köpte en mössa till. Nu har jag två mössor, så många har jag nog aldrig haft.

Efter snöyran hade vi fam Andersson/Edèn på middag. Det var trevligt. Som vanligt lagade jag för mycket mat så nu får vi ännu mera matlådor i frysen.
Nu har jag bakat kärleksmums och blomkålssoppan puttrar på spisen. Jag tror att det blir gott med lite varm soppa i morgon när vi ska stå ute hela dagen igen.
Evelina har kommit så nu ska hon få "pimpa" min blogg. En hel del överraskningar utlovas:=)
Jag har lagt till en rolig blogg i mina favoriter. Där kan ni läsa om Olga och hennes perfekta liv.....
Godnatt

Inga kommentarer: