fredag 20 februari 2009

Fräcka fredag

Fräcka människor stöter man inte på så ofta, tack och lov. Men när man ändrar ett pris från 3200 till 9000;- då är man inte lite fräck tycker jag. Där ska jag aldrig mer ens fundera på att bo, så det så!!

Snöat har det oxå gjort, givetvis det är ju helg. Jag vill inte ens titta på väderprognosen längre. Idag sa Tage att han var trött på att ploga. Då har han plogat mycket kan jag säga för han älskar att sitta i traktorn.

Idag skulle jag ha bakat och sytt in ett par brallor. Det har inte blivit gjort än i alla fall. Nu har jag satt på strykjärnet så det blir inte av nu heller.
I morgon är det snöyra i Lillhärdal men dit ska inte vi säger Tage. Han vill vara hemma. Jag är hemma 23 timmar per dygn och vill bara härifrån. Svår ekvation......

På söndag åker vi till Bruksvallarna och hejar på Daniel. Om hans skoter inte pajjar på tävlingen i morgon vill säga...det vet man aldrig.

Nu är strykjärnet varmt så jag passar på att stryka lite innan det är ammningsdags igen.
Bye bye

1 kommentar:

Carolas vardag sa...

Men Hjälp vad är det för fräcka människor som gör sådana höjningar:(lyckas dom så är det en bra frtjänst:)Ha en trevlig helg KRAM