lördag 28 februari 2009

Snäll


Han är faktiskt ganska snäll mitt ex. Han befinner sig just nu i USA på konferens och ringer mig nu på kvällen och undrar om han ska handla något? Han var i ett köpcentra och såg så mycket fina barnkläder. Givetvis får han inte köpa utan mitt godkännande, karln är ju färgblind!! I aklla fall så har han köpt Converse till Charlie och nu skulle han in på Levi`s barnaffär och handla.
Och jag som ett tag tänkte att jag aldrig ville ha med karln att göra;=)

I dag har vi varit i Björnberget och hejjat på Ebba och Ida som tävlade i Härjecupen. Solen sken och det var helt underbart. Vi åkte hem och käka lunch sen stack vi upp på skidstadion och åkte skidor. Ja inte jag utan mina barn. Jag har åkt en gång på skidstadion och det höll på att sluta i gipsvagga för min del.....

Nu har jag lagt ut lite på tradera och hoppas på att tjäna storkovan som min granne gjort. Hon sålde nog inte mammakläder iofs, men men.....
Nu väntar duschen på mig och sen ska jag sova.
Natti natti

1 kommentar:

Carolas vardag sa...

Ja du har tur du som har ex som ringer och kollar om du skall ha något från USA :)synd bara att han är färg blind;)Kram