fredag 4 april 2008

Mitt nya hår

Mina nya färger i håret
Jag tröttnar aldrig på denna vy




Ett kort på Charlie som Evelina tagit.
Igår åkte jag lastbil till Borlänge för att möta upp Jenny. Vi handlade som galningar i tre timmar och sen åkte vi till Falun. Vilken underbar plats Kupolen i Borlänge är. Massor av affärer under ett och samma tak. Det var bara att lämna jackan i bilen och sätta igång.
Jag köpte två jackor till mig själv, ett par byxor, en tunika och en kofta. Konstigt nog hittade jag ingenting till Charlie, men det gör inget för jag har hittat en ny webshop idag:=)
I morse satte jag mig i frisörstolen 7.45. Vi började med två avfärgningar och sen blev det färgning och slingor.
Ni ser resultatet på bilden. Det var helskumt ljus där inne så jag kan inte visa kort där mitt ansikte syns. Jag såg askgrå ut hela dagen tyckte jag. Det är inte bra att sitta och titta sig själv i spegeln i fem och en halv timme. På den tiden hittar man mycket skavanker.
En av Jennys klasskompisar kom fram och frågade om jag var hennes mamma!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Om jag möter denna kvinna en mörk kväll så ligger hon risigt till kan jag säga. Ärligt talat?? Jag ser väl inte ut som att jag skulle kunna ha en dotter på 28 år?? Eller??
Ja skit samma, hon var ju ingen puma själv precis. Mustasch tror jag faktiskt att hon hade, kanske såg jag en vårta på näsan oxå. Häcken var stor dessutom och så hade hon skitfula stövlar som gjorde att hon såg ut att ha 45 i skostorlek, så det så!! Det fulaste av allt var hennes färgning.....stackars tant som hon färgade.
Nu har jag precis gjort två smörgåstårtor. En ska vi bjuda på i morgon när vi får besök från Sveriges framsida, den andra ska Daniel få med sig på skotertävling.
Idag kom det ännu mer blingokläder, dom var jättefina.
Vilken tur att det var visningskollektionen som kom, Tage var ju nämligen hemma idag:=)
Godnatt

3 kommentarer:

Anonym sa...

oj...men nu var du väl ändå elak?

Maia sa...

Hi Gorgeous!

Helen sa...

jättesnyggt!!! Men tröttnar du aldrig på snö??? Vi har knappt aldrig snö..och jag är ändå trött på den...fast ni har väl sån där härligt torr snö va?
7Helen