måndag 21 april 2008

Scrapping





Här är resultatet av söndagens scrapkurs. Jag har testat på att stämpla med en clearstamp (tror det hette så...) och använt öljetter. På den översta har jag sytt och använt en cirkelskärare.

Det var en väldigt rolig och lärorik kurs. Nu vill jag till Ljusdal på scrapmarathon på lördag!! Undra hur jag ska kunna fjäska till mig det?? Jag har börjat idag med att göra pannbiff och kokt potatis. Annars är potatis bannlyst här i vårt gi-hem hahaha.

I morgon kanske jag ska baka en smulpaj med vaniljsås, det älskar Tage. En hederlig smulpaj som han brukar säga. Jag tror ju inte att en smulpaj kan vara ohederlig, eller kan den det??

Idag struntade jag i chiball. Jag var så himla trött att jag nästan somna i soffan medans Charlie använde mig som språngbräda när han hoppade.

Jag har kompenserat det genom att gå en brorunda i kväll. Det var en underbar vårkväll. Det är något speciellt med asfalt ändå......Sen fikade vi och tjatade lite och nu sitter jag här och skriver blogg.

I morgon väntar jobb och cykeltur runt torven sen ska jag fika med barnvagnsmaffian.

Hoppas att solen skiner så vi kan sitta ute.

Godnatt

2 kommentarer:

Anonym sa...

va duktig du är, jättefint! kan man boka en kurs i Lofsdalen sen:) kram nina

Anonym sa...

Jag brukar ju som bekant tycka att scrapping är värdelöst, men jag blev faktiskt impad nu mamma. Jättefina!!