tisdag 22 april 2008

Mammamys hela da`n




Nu blir jag sur!! Nej jag ändra mig!! Nu funkar det jättebra:=)




Klockan är över elva och jag skulle precis lägga in lite bilder från idag då det inte funkar!! Datorer är bra så länge allt funkar!


I alla fall så har jag haft mammafika hemma. det blev premiär på uteplatsen och det var som i utlandet. Solen gassade från en klarblå himmel och jag njöt i fulla drag. Ja dom små stunder som inte Charlie gnällde förstås. Varför ska han alltid sitta i mitt knä när det kommer andra barn?


Annars leker han jämt själv. Jag fattar inte varför? Det måste ju vara roligare att leka med bran än med mig. Jag tycker ju inte ens om att leka. Jag gillar att fika med mammorna.




Min snälla gubbe har köpt en ny vagn till Charlie. En jättefin Emmaljunga scooter. Jag har aldrig ägt en emmaljunga förut. Jag har aldrig gillat dom riktigt faktiskt. Tråkiga tycker jag att dom har sett ut. Men....man är inte sämre än att man kan ändra sig!! Ååååh nu kom jag på att jag inte är en gammal hund....Det går ju inte att ändra på en gammal sådan sägs det.


Nu känns det som om någon utav er som läser kommer att tänka, nej men du är en gammal kärring!! Ja jag vet.......


Vagnen är jättefin och jag hoppas att Charlie ska gilla den. Han ville inte gå ur den när vi kom hem i alla fall. Han skrek som en stucken gris.




Ett fint paket kom på posten med en jättefin dress till Charlie från Shampoodle, bilder visas en annan dag!


I kväll såg jag på DH hos Linda. Det var kul att slippa sitta själv och titta. Det blev många skratt och tempen var hög på alla sätt och vis(jag har nu återställt min vätskebalans...).




I morgon ska vi till Lofsdalen och fira Ninni som fyllt år. Middag och tårta, mums!


Godnatt på er allihop.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vi har åxå en scooter =) men den är i vemdalen än. Sämsta med dom är att dom är små vid bygeln =(
//A

Anonym sa...

Nu blev jag så avis att jag måste sticka ner på kupolen och inhandla en vagn efter provet... å jag har tvingat grabbarna att följa med mig oxo ...hahaha... vi får väl se var det slutar... hoppas Tage gillar SHPdressen mer än MM för han vägrar att sätta på W sin när jag inte är hemma ..han hade beklagat sig på dagis över den ... suck dom har då ingen koll alls ;=)
*e*

MADELEINE sa...

Du är så välkommen att kika in när du vill ;-)

Har precis lagt ut en tävling på bloggen, vinna ett presentkort från minipeople.nu, var med du oxå..!!

Verkar som om du oxå är klädgalen.. hihi..

Kramar Madeleine

Carolas vardag sa...

Men Hallå,har inte Charlie någon Tupperware mugg????