onsdag 9 april 2008

Flitig som en myra

Idag har jag fått mycket gjort.
Jag började dagen men ett Chiball-pass, det var helt underbart roligt. Tur att ingen såg mig när jag dansade Chiballdansen, jag tror inte att någon gjorde det i alla fall, eller hoppas....jättemycket. Det är nog ingen jättevacker syn. Kanske att kranhasse såg mig, han körde nämligen förbi typ 30 gånger under passet.
Efter träningen så dammade jag överallt och skurade badrummet, sen dammsög jag och våttorkade alla golv. Vad nöjd man känner sig när man är färdig.

Jag har åkt runt och delat ut inbjudningar till blingovisningen på söndag oxå. Om du inte har fått någon ska du känna dig hedrad, jag anser då att du vet att du alltid, när som helst är välkommen hem till mig, inte bara på shopping utan jämt!!

Inte har jag shoppat idag heller. Om man inte räknar med potatis, bröd och smör. Inte ens en tidning slank ner. I varukorgen alltså!! Jag äter inte tidningar...ännu.

I kväll har jag varit på meandi-party. Trevligt, trevligt. God kladdkaka med jordgubbar åt jag, bara en bit till och med. Det var första gången jag var hos den här värdinnan och då vill jag inte verka glupsk, det är jag ju men jag vill inte att det ska märkas. Idiotisk tanke!!
Jag ser ju inte direkt undernärd ut hahaha.

Nu ska jag fortsätta stryka och sen ska jag sova.
I morse kröp Charlie över till min säng och la sig sked mot mig....då smälte jag!! Gullsnutten, åh vad jag vill köpa en present åt honom....det kanske blir en liten i morgon;=)

8 kommentarer:

Gunilla sa...

Chiballdansen? Är det nåt liknande ballongdansen eller? *fnitter*

Carolas vardag sa...

ÅÅåå undra om det inte var Tage som ville ligga sked;)Kan du be någon filma så vi får se dej dansa Chiballdansen:)Jag städade min låda med foto igår:)Där hittade jag kort på dej:)Jätte kul //Kram ps vill du att jag läggger ut dom i min blogg???Korten alltså:)

Mathilda Blomdahl sa...

Ja lägg gärna ut korten Carola!! Jag tror nämligen att jag är 20 kg lättare på dom;=)
Skämt åsido!! Kom ihåg att jag vet var din brevlåda bor.....
Jag har faktiskt kort på dig oxå från Jubileè......watch out!!

Anonym sa...

Det har du rätt i. Men jag kör fortfarande på 5års-verb så som skärde, bärde, strykte ;) Och nja, jag kommer inte hem riktigt än. Du ska sakna mig på riktigt först.

Carolas vardag sa...

jag behöller korten för mej själv....bara du inte lägger ut mina:)och kom inte på tanken att göra någon scrapp på dom :)hahahaha du och jag på Jubilee igen???ja det måste ju bara hända:)Kram och trevlig helg

Anonym sa...

(nu gör jag ett SISTA försök att få ut en kommentar ... fattar inte vad jag gör för fel??? Måste man klicka i anonym eller vaddå???)
NÅN liten bild kan ni väl bjuda på iaf? :=)

*elmo*

Margareta sa...

Visst blir man nyfiken på den dansbeskrivning. Låter som det är sevärt.tur man har fanatsi.Vad är det för åkomma?Där blev det fel på bokstäverna, men det får vara kvar. Här törs man visa hur galen man är.
Trevlig helg i det nystädade huset!
Kram

Anonym sa...

bara testar.... ;=)