fredag 7 december 2012

Grattis i efterskott Mathilda!



Helt underbara små turkosa julgranskulor som jag inte kunde motstå. Dels för att de är så fina men även för att jag sällan bangar ett fynd. 50% rea på Karins sportbod. Turkost och brunt passar ju ihop så de bruna stjärnorna var ju självklara de med.
Tänk er en rejäl kvist som är vitmålad med dessa små raringar i.....det blir ju hur fint som helst.


Tyngre medicinboll. Den här kan ju knappast räknas som present. Jag rår ju inte för att jag blir starkare och behöver mer motstånd, eller hur;)


Fina pippis på min fina klänning. Klänningen skulle jag haft på lördag då det skulle bli julbord med jobbet. Jag får väl ta på mig klänningen när jag sitter i soffan och tittar på TV.


Nya fina, sköna, underbara pjäxor. De jag hade började se lite mossiga ut tycker jag, dessa passar mig betydligt bättre. Rickard på Karins sportbod är bäst på att hitta pjäxor åt en som är supersköna från start.


Man vill ju vara julfin även när man tränar. Rött linne med lite glitter........

Jag har firat mig själv idag. Omgiven av underbara vänner hela dagen har jag njutit och tankat energi. Jag är själv i helgen med barnen och tänker ha en bra helg, en helg i vår takt, inga måsten utan bara en massa mys.

Tagga ner nu Fröken Lycklig tänker ni........Jaja, det blir säkert ett och annat utbrott, slagsmål, grin, skrik, hot och vita lögner. Men det hör väl till när man har småbarn och ska försöka att få alla att trivas.

Middag blev jag bjuden på idag. Godaste köttfärssåsen på länge och jag åt spaghetti. Så himla gott. Nu sitter jag här och är gasig i magen men det var det värt. Tur att ingen mer än jag är vaken säger jag bara.

Ha en bra helg du som läser:)

Inga kommentarer: