torsdag 16 december 2010

Pomperipossamathilda!




Nu är det dags att byta namn på min blogg tror jag. From nu så är jag inte längre säljare för blingo. Jag kommer inom kort att börja sälja danska barnkläder som heter Pompdelux.
Den 2/3 kommer jag att ha min första visning med Pompdelux barnkläder här i Sveg.

Det ska bli superkul att sälja kläderna som jag tycker är jättefina. Jag har testat lite kläder på Millie och jag tycker att det är bra kvalitè, superbra priser och en hel del är ekologiskt.

Du kan kolla in kläderna genom att klicka på länken ovan.

Med tanke på att jag inte längre säljer blingo så byter jag inom kort namn på min blogg oxå. Hoppas att du följer med!

3 kommentarer:

Northtwig sa...

Åh vad fina! Vilka storlekar finns dom i???

Mathilda Blomdahl sa...

Kläderna finns från stl 80 cl- 152cl .

Maia sa...

Å, wow! Så fina de är.