onsdag 1 december 2010

Överraskning!

Idag blev jag överraskad av några fantastiska människor. Jag fick en superfin tavla med roliga kort från tokiga upptåg. Att jag ser ut som en arg indianhövding bjuder jag på;)
Jag fick även en annan present så fin att jag fick svälja gråten när jag öppnade den, ett till presentkort på Storhogna!
Vad tacksam jag är till mina vänner som vet precis vad jag uppskattar.

Nu kan jag inte bara bo och äta gott på Storhogna, jag kan även unna mig flera behandlingar. Vilken lycka!

Nu har jag bakat tårtor som ska med till mitt jobb i morgon. Mina underbara tanter, farbröder och jobbarkompisar ska få lite gott de med. Jag har tur som har så roligt jobb och trevliga människor runt omkring mig, både på jobbet och på fritiden.

Ha en bra dag allesammans!

P.s

NI GLÖMMER VÄL INTE ATT LÄSA JULKALENDERN? JAG LOVAR ATT NI INTE BLIR BESVIKNA

Inga kommentarer: