måndag 13 december 2010

Nej men nu blev jag lite knäckt!



Jag vill börja med att be er bortse ifrån att jag på två av korten har bikiniöverdel ist för bh. Mina bröst ser fruktansvärda ut men det bjuder jag på, det är inte de som jag vill lägga fokus på just nu. Mina bröst kan vi kanske ta i ett eget inlägg;)

Jag satt och kollade i gamla album idag och fick se de här korten på mig. Korten är tagna för tio år sedan. Redan då led jag av att jag tyckte att jag var alldeles för tjock.
När jag tittar på bilderna nu så tycker jag att jag ser helt ok ut, ja om man bortser från brösten och modet.

Vad har hänt på tio år egentligen?
Dum fråga! Jag vet precis vad som har hänt och jag blir i detta nu riktigt arg på mig själv som ställt till det för mig själv.

Återkommer när jag är på bättre humör.

Inga kommentarer: