lördag 11 december 2010

Mörkrädd

Jag vill inte vara en språkpolis för jag själv skriver inte allt helt korrekt, men det här är ju oläsligt.

Hoppa över ögondroppar. Vår krämiga, nya konserveringsmedel kajal penna ger utseendet på större och mer lysande ögon genom att visuellt förstärka ögonvitorna, så ögonen ser vitare och ljusare. Den longwearing, sammetslen formula glider på superenkelt med en infusion av konditionering botaniska extrakt, antioxidanter och 100% ren bareMinerals. På andra änden av denna eyeliner är ett mjukt Smeta tips för blandning effekter.

Jag letade lite smink på tradera då jag fann denna objektsbeskrivning. Det är en eyeliner hon försöker beskriva.

1 kommentar:

Maia sa...

Vrålskratt! Mänskan har gjort en Google-translate. Jag översatte tillbaka och det blev nästan perfekt. Bara en verbform som är fel. Kolla här:
Skip the eye drops. Our creamy, new preservatives pencil gives the appearance of larger and more luminous eye by visually enhance the whites of the eyes, so your eyes look whiter and brighter. The longwearing, velvety formula glides on super-easy with an infusion of conditioning botanical extracts, antioxidants and 100% pure bareMinerals. On the other end of this eyeliner is a soft smudge tip to blend effects.