måndag 31 januari 2011

Underbar helg




Hemma efter en underbar helg i Lofsdalen. Det gör nästan ingenting att jag är förkyld för jag hade det så himla bra. Nu laddar jag för tjejhelgen, jag har hittat en kåta på fjället som vi ska åka skidor till och äta gott. Den helgen ser jag grymt mycket fram emot ska ni veta.
Längdskidor har jag åkt och fått träningsvärk som heter duga, jag vill ju inte vara den med sämst kondition när vi ska ut och åka, det räcker med att jag är sämst på skidor.

Idag var det min sista dag på jobbet och det kändes lite vemodigt. Jag arbetar ju med underbara vårdtagare och har även underbara arbetskamrater så det blir lite tomt. Men än står huset kvar och jag kan ju hälsa på när jag får lust.
Eventuellt ser det ut som att det blir en liten tripp till civilisationen till helgen. Det vore nästan för bra för att vara sant, men jag ropar inte hej än.......det kan ju snöa;)

Inga kommentarer: