fredag 7 januari 2011

Personligt

De senaste dagarnas händelser har gjort att jag känner mig tom på ett konstigt sätt. Tömd på glädje, energi och lust. Jag är trött, trött både till kropp och själ och det är inte likt mig. Kroppen är ofta trött men jag brukar inte känna mig nollställd som jag gör nu.

Att veta att det finns människor som tycker illa om en och ändå läser det man skriver känns olustigt. Jag funderar på att bara ha bloggen öppen för de som har lösenord men egentligen vill jag inte det.
Det jag tycker är roligt med bloggar är att jag kan söka upp bloggar som handlar om just det jag tycker är intressant. Om alla hade lösenord till sina bloggar så skulle jag missa mycket intressant läsning och det vill jag ju inte.

Är det då rätt att ha det på min egen blogg?

Jag funderar ett tag till på det. Roligt är ju att så otroligt många hört av sig och vill fortsätta läsa, både kända och totalt okända.
Eftersom jag tror gott om i stort sett alla människor så tycker jag bara att det är roligt att så många vill läsa min lilla blogg. Jag läser en hel del bloggar vars författare är för mig helt okända.

Hur jag ska få tillbaka min energi vet jag inte. Just nu när jag har ont i halsen och hostar som ordföranden i lungsjukas förening ( skämt.....) så har jag svårt att hitta den. Men förhoppningsvis så piggnar jag till och då ska jag ta tag i energitjuvarna och sätta dem bakom lås och bom. Jag har identifierat dem och det är flera stycken, inte bara människor utan annat oxå.
Jag känner nu att jag är orolig att det jag skriver ska misstolkas och det är helt tokigt!!

Jag vill kunna skriva precis vad jag vill utan att känna olust.

Nu är det nog.

Sov gott kära vänner. Jag kom precis på en sak jag måset göra.

1 kommentar:

NiCAS DESiGN sa...

Hej!
Hittade till dig =9
Du får gärna läsa min om du vill...dock bloggtorka nu när datorn har varit trasig så länge och mobilbloggandet krånglar men häng gärna med om du vill!

Mannen åker nog upp till Lofsdalen v.3 men jag blir hemma i år. 2 säsonger räckte ;)
Saknar dock er allihopa och blingoträffarna, det var höjdpunkterna i mitt sociala liv där..haha!
Kram kram Veronica