söndag 16 januari 2011

Sällskapssjuka Mathilda

Tänk att idag var jag så sällskapssjuk att jag nästan grinade när jag insåg att jag inte skulle få umgås med någon. Mina barn var såklart hemma men jag ville ha vuxet sällskap också.
Planen var egentligen att åka till Lofsdalen men Charlie grät hejdlöst när jag sa att vi skulle åka utan pappa så jag struntade i det.

På eftermiddagen så sov Millie och jag pluggade i min medicinbok. Tage och Charlie var ute och åkte skoter i regnvädret. Tack och lov så kom Jenny med Alice och drack kaffe så jag slapp vara ensam, efter en stund kom Lillie och sedan även Åse.
Så jag blev inte ensam......:)

I efterhand kommer jag på att Åse inte ens fick en fråga om hon ville ha något....oops!

Nu ska jag duscha och i morgon är det äntligen dags att jobba! Som jag längtat.

Inga kommentarer: