onsdag 26 januari 2011

Vabbar`n

Just nu känns det som att jag vabbat och varit sjuk mer än jag jobbat detta år, och så är det när jag tänker efter. Sorgligt men sant.
Vi har haft en ok dag trots feber och hosta. Jag gjorde trolldeg och spelade spel med barnen då Charlie utbrast - Men mamma, kan du spela spel!
Kan och kan, jag tycker bara om att spela spel som Urban Jungle och Sybarit. Fia med en som är kass på att räkna är inte så jätteroligt.

Nu tycker ni allt att jag är en hemsk mamma som skriver på det viset och det är jag kanske. Men jag är ärlig i alla fall, jag tyckte inte att det var kul men jag gör det ändå för mina barns skull. Jag gör en hel del annat för dem som andra kanske inte gör för sina barn.
Vi är alla olika och jag är på det här viset.

Jag är bra på att hitta på utflykter och roliga saker. När vi var i Lofsdalen i helgen så ville Charlie flytta dit för att det alltid är så skoj där. Lägg märke till att det inte finns Disney channel eller bolibompa.se i stugan. Ändå har de roligt och det är nog för att jag trivs så bra där och hittar på en massa saker. Vi tog Charlies kälke, som blev en skoter, och gav oss ut i djupsnön och lekte att vi hade kört fast i en snöstorm. Jag skadade mitt ben så han fick dra loss skotern helt själv;)

I morgon är det ännu en vabdag för mig men det ska bli mildare så jag hoppas på att kunna gå ut en liten sväng i alla fall.

Må så gott kära vänner

1 kommentar:

Jenny sa...

Jag tycker du är bäst!