måndag 1 december 2008

Kom och fira med mig

I morgon fyller Britney år. Jag brukat fira henne varje år med lite tårta. I år har jag gjort en med persika och hallon, det lät gott tycker jag.
Kom när du vill!! Jag är vaken efter nio!!

Idag har jag varit hemma med Charlie. Han fick feber och hosta igår. Det verkar som om varenda unge är sjuk just nu.
Vi var till diktorn i alla fall och fick hostmedicin så på em var han hur pigg som helst och sprang omkring.
Nu måste jag ta itu med en hemsk disk som inte fick plats i maskinen.

Godnatt

4 kommentarer:

Linda sa...

Vem vill inte fira Brittan? En stor dag sannerligen... ;-)

Anonym sa...

Grattis på födelsedagen till både dig och Brittan ;-)
Ha en bra dag och ät så mycket gott du bara kan.
Du måster ju äta för två nu...eller tre, dig, bäbisen och Brittan.
Kram// Anna-Karin B

Carolas vardag sa...

men gud hur kunde jag n´missa denna stora dag???hade ju velat vara med om detta:)Grattis iallafall KRAM

Anonym sa...

Stoooort grattis på födelsedagen =)
Kram Annica