söndag 7 december 2008

Utmaningsdags

Regler:1.
Publicera reglerna på din blogg.
2. Svara på de sex 8-sakerna.
8 favoritprogram
1. Glamour
2. Desperate housewife
3. Grey`s anatomy
4. Hell`s kitchen
5. The f-word
6. Halv åtta hos mig
7. Idol
8. Bonde söker fru

8 saker jag gjorde igår
1. Vaknade
2. Gav Charlie välling
3. Duschade
4. Åt frukost
5. Var ute en stund
6. Var på kalas
7. Laga mat
8. Såg på tv

8 saker jag ser fram emot
1. Att slippa magen
2. En snäll bebis
3. Lunch och middag på McDonalds i morgon
4. Köpa nya bebiskläder
5. Julen....tror jag.
6. Att få åka hem från bb.
7. Att få träffa Evelina på tisdag
8. Coachresa till Stockholm i januari

8 favoritrestauranger.
1.Kök och fisk på Ellös
2. God`s kitchen Ljusdal
3. Petterssons krog Kärringön
4. Vålkojan Björnrike
5. Pasta etc grande Göteborg
6. Gallini Göteborg
7. Hildings Vemdalen
8. Storhogna

8 saker på min önskelista.
1. Kitchen Aid
2. Matberedare
3. Kaffe lattemaskin
4. Canvasbilder på mina barn
5. Matteustallrikar
6. Grillpanna
7. Ett nytt kök
8. En ny parkas
8 personer jag utmanar:
Jag hoppar över det....flåt!!

Nu ska jag fixa det sista innan vi åker i morgon. Daniel och Evelina tar hand om Charlie i morgon så jag och Tage ska vara själva.......Det var ett tag sedan. Jag tyckte att han sa något om att tokshoppa julklappar. Jag hänger på om det så ska bära eller brista....;=)

Inga kommentarer: