lördag 20 december 2008

Vart tog tiden vägen?

Fast jag precis haft en liten bebis så har jag glömt hur mycket tid det tar att amma och sköta om dem. Det känns som om det enda jag gör är att sitta och amma eller byta blöjor. Jag har varit utanför dörren fyra gånger på tio dagar!!

Men det är ju faktiskt väldigt mysigt att ha en liten bebis också. Hon är så snäll och skriker i stort sett aldrig förutom när hon vill ha mat, och det är helt ok för min del. Jag skriker också när jag inte får mat i tid, sen är jag sur en lång stund. Det är inte Millie, hon äter och rapar sen brukar hon snällt sommna om i min famn.

I morgon har vi bestämt att vi skiter rent ut sagt i allt vad städning heter och försöker ta oss ut istället. Charlie ska få åka i tvillingvagnen som han så gärna vill och jag ska bara njuta av frisk luft.

BTW varför gör det ont i mitt huvud när jag hostar? Undra om hjärnan har krympt och börjar lossna, det känns faktiskt så.

Nu ska jag sova innan det är dags att amma och byta bajsblöjor igen;=)

2 kommentarer:

Anonym sa...

bihåleinflamation? nä jag vet inte men jag hade fasligt ont i skallen när jag hostade en gång + en dunderförkylning å alla sa bihåleinflamation... eller en massa slem i hjärnan... grrrrr... nä ursch... MYS PÅ MED BEBIS! för fort är dom stora å väljer att mysa med pappa... (det gör agnes hela tiden numera...) :-(

Maia sa...

Blodtrycket? Har du haft högt blodtryck?