fredag 12 december 2008

Borta bra men hemma bäst

Man kan undra var man har varit!! På bb i Mora så var vi helt själva med all personal. Dom pysslade om oss hela tiden, de erbjöd sig tom att smörja in mina fötter efter duschen!!
På natten tog dom hand om Millie så vi fick sova och det var skönt.

Igår kväll åkte vi hem i snöstorm och det var nästan lite läskigt tyckte jag. Jag fråga Tage om han var rädd men det var han inte. Jag blunda varje gång vi mötte en lastbil för det var så himla mycket snörök.

Nu ska jag kolla mailen och dricka lite kaffe.
Ni vet var vi bor och ni får komma och hälsa på när ni vill!! Jag är lika sällskapssjuk som vanligt;=)

2 kommentarer:

Brunkullan sa...

Välkomna hem! Vi tittar förbi i helgen så länge vi lyckas fortsätta hålla oss friska!

Kram

Carolas vardag sa...

Ååå välkommen hem:)hoppas att ni alla mår bra:)ja vilket väder det var i går....jag var till Näsåker med en leveran Tupperware och detvar fullt tillräckligt ville bara hem så fort som möjligt:)har du fått dina varor??Kram