lördag 13 december 2008

Frisk luft

Evelina, Millie och Charlie
Millie i sin fina sovpåse
Idag har jag gått på en liten promenad runt kvarteret. Det var otroligt skönt med frisk luft. Jag har knappt varit utanför dörren på tre veckor så det var välbehövligt. Jag orkade inte gå så långt men det räckte att få vara ute i dagsljus.
Annars så har dagen flugit iväg och jag har inte fått så mycket gjort förutom att amma, pumpa, byta blöjor och äta. Men jag klagar inte!! Det är så otroligt skönt att inte vara gravid så jag kan stå ut med det mesta......
Nu ska jag kolla på lite tjejkläder på nätet innan jag shoppar. Det är ju faktiskt ganska kul att kika lite. Fast det är alldeles för mycket rosa och spets för min smak på en del ställen.
See You




1 kommentar:

Helen sa...

Härligt att va hemma va!! Va gullig hon är...och vilken söt liten storebror hon har