söndag 7 december 2008

Klarvaken

Jag kan inte sova. Undra varför??
Jag har betat av nästan allt på min lista, i alla fall det viktigaste. Jag struntade i att sätta upp ljusslingan som ser ut som istappar och jag har inte heller städat förrådet, men annars är allt gjort.

Allt som går att packa är packat och i morgon så får Tage lämna Charlie på dagis. Jag vill inte se honom gråta innan jag åker. Jag ska nog ge honom en liten godisbit innan de åker så att han garanterat är glad när han går ut genom dörren.

Så då är det väl bara att säga hej då!! Jag kommer med stor sannolikhet tillbaka och bloggar inom kort. Evelina får sköta min uppdatering. Daniel ville ha min dator här hemma så jag får väl foga mig när de är så snälla och passar sin lillebror.

Bye bye

P.s
Linda, jag blir jätteglad om du oxå kommer till Mora på tisdag;=)

7 kommentarer:

Anonym sa...

ååååååhhhh!!!!!! va MYSIGT!!! bebis!!! LYCKA TILL I MORA vi tänker på er!! mys mys mys!!

KRAM

Carolas vardag sa...

Lycka till nu :)Jag skickar ett paket till dej imorron med buss gods:)TUPPERWARE!!!!!Kram

Anonym sa...

Hej du! Jag kan uppenbarligen inte heller sova om du ser hur dags inlägget läggs in. Ha det nu så bra du bara kan och jag ber och tror att allt ska gå bra.

Kram Marie

Anonym sa...

Ojojoj, härligt =) Lycka till!
Kram Annica

Helene sa...

Tänker på dig, jäätemycket lycka till!!
kram

Linda sa...

Om du visste vad jag önskar att jag också får komma till Mora snart, och tisdag vore inte alls en dum dag! Förresten är alla dagaar bra utom julafton. Lycka till nu vännen och sköt om er ordentligt så ses vi snart!

Anonym sa...

shit vad tiden går..redan dags?! Vad härligt... Hoppas det kommer en liten Bilda nu då... Du måste messa när det är klart! Om ungdomarna behöver hjälp så får C gärna komma till oss o leka... Nu måste jag baka ett gäng bullar så vi kan ha kaffepaus när ni kommit hem..Kramar från oss alla mittemot