måndag 8 december 2008

HALLÅ!!

Det var så tråkigt i Mora att vi for hem över natten. Inte orkade jag shoppa något heller. Tage handlade desto mer och jag har provsuttit varenda stolvi hittade.

Vi var klara vid sex och då började jag längta hem. Det var helt ok sa personalen så jag stack som ett skott. Nu har jag fått snusa på alla mina barn ( Ja, Daniel oxå......vad gör de inte för en hormonstinn gravid mamma) och nu ska jag hoppa i lopplådan.

I morgon ska jag snittas vid 8.30 av en tysk överläkare. Han hade gjort 2500 snitt så han trodde inte att han skulle skära av min tjocktarm. Jag är livrädd för det för då dör man omedelbart och det känns lite tidigt för det.
Han skulle även snygga till mitt ärr om det behövdes men någon fettsugning ville han inte göra.....attans också!!

Natti natti

1 kommentar:

Carolas vardag sa...

Du är för rolig du:)lycka till:)Kram