onsdag 24 december 2008

Julefrid

Jag trodde Charlie skulle vara rädd för tomten......
Tomten fick öppna paketen för Charlie

Charlie och Millie
Så var den över för i år julen. Det har varit lungt och skönt.
När Daniel kom så tog han Millie så jag lyckades fixa julmaten på en timme. Det var skönt för jag har bävat för hur jag skulle hinna. Charlie har varit febrig och vill ha sällskap hela tiden och Millie äter nästan jämt. Så det var hur skönt som helst att få lite avlastning.
Ute sken solen så vi hann med en promenad på förmiddagen tom.
I morgon ska Daniel tävla så vi ska dit och kika lite, sen ska Charlie testa skidorna han fick av tomten. Enligt honom själv så åker han jättefort på skidor....vi får väl se!
Nu ska jag väcka Tage så att vi kan mumsa i oss alla svindyra ostar från traktens mejeri.
GOD JUL!!



1 kommentar:

Gunilla sa...

Ha en skön fortsättning på jul o kommande dagar!!!

Kram