onsdag 22 augusti 2012

Nu är det nog!

Vill börja detta inlägg med att tala om att jag själv inte är Guds bästa barn alltid......men nu är det nog!!

Fick precis höra att en "facebookvän" var såååå trött på mina inlägg om min feber och min häl. ????
Feber och häl?

Hur många inlägg har jag gjort om hälar och feber?
Inte överdrivet många va?

Om du/ni är så trötta på mina inlägg så ta bort mig som vän eller dölj mig. Svårare än så är det inte pucko!

Förlåt att jag skrev pucko men just nu är du/ni puckon.

Seriöst. Är man trött på någons inlägg så behöver man ju inte läsa. Jag har själv vänner som jag döljt av olika anledningar.

Är det en människa som man aldrig har kontakt med och som man dessutom tydligen stör sig på så borde ju valet vara enkelt, eller??

Man kanske inte har tid att blockera eller dölja. Man kanske är för upptagen med annat som att beklaga sig inför andra, renovera eller vara ute och festa. Vad vet jag?

En sak är säker och det är att i kväll så går jag igenom min vänlista och tar bort de jag inte har någon kontakt med och som inte har någon som helst utrymme i mitt hjärta.

Låter jag sur?
Ja, lite sur blev jag allt. Hade det varit sant att jag bara skrev om sjukdomar och min hälsporre hade jag inte brytt mig men nu är det ju inte så, och då blir jag irriterad.


Hej hopp galopp!

Nu ska jag iväg och göra någon som känns väldigt betydelsefullt och den dåliga energin jag fick är som bortblåst nu när jag fått skriva av mig.

Och du, min kära vän......
Funderar du på om det är dig jag skriver om så har jag lugnande besked. Det är inte du såklart;)

2 kommentarer:

Elin sa...

HAHAHA:) lite bitter får man allt vara, hur skulle det annars bli??

Unknown sa...

Det är bra! Rensa bort skiten. Finns ingen anledning alls att ha kvar sådana. Man ska omge sig med de som tycker om en. De andra kan få hålla på med annat. Kram