onsdag 15 augusti 2012

Osvenskt


Är man svensk ska man ju inte skryta över sina prestationer utan istället låtsas som ingenting. Men det tänker jag inte göra!
Jag är så nöjd med mig själv och dagens träning att jag vill ställa mig på taket och ropa högt så att alla hör vad duktig jag känner mig.
Nästan tre mil på cykel i skogen, grusvägar och kalhygge blev det. Jag är trött och lycklig. Det var verkligen hur kul som helst och jag vill göra om det snart. 

Det är en härlig känsla att orka mer än man tror. Man ska ju ha med någon som pressar en att ge det där lilla extra, och det hade vi som tur var. Annars hade jag kanske gett upp i första backen då jag nådde dagens högsta puls. Jag har ingen koll på det där med puls och vad den ska ligga på men det känns som att jag gjort ett rejält pass idag i alla fall. Så i morgon blir det nog vila.

1 kommentar:

Anonym sa...

kanske du hänger på Vasaloppets hemsida den 19 sept då nästa års startplatser släpps till Cykelvasan. ;-)
Det är verkligen en trevlig tillställning. Go on Girl
/Maria H