måndag 6 augusti 2012

Fjällnora






I lördags hade vi en riktigt trevlig dag ute på Fjällnora.  Det var sol och då känns ju genast allt lite lättare. Tänk vad detta väder påverkar oss egentligen. Mitt humör är ju inte det bästa när det regnar så jag är glad att jag inte fik en enda regndroppe på mig under helgen.

Charlie är som mig vad det gäller djur, han är inte så förtjust i dem. Jag har ju inget emot djur men jag gillar dem inte heller. De flesta djur luktar illa, dregglar och är upphov till skrik. Ja, de flesta skriker på sin djur och verkar mest vara irriterad på dem.
Kanske att jag generaliserar en aning men ungefär så är det tycker jag.

I alla fall så har jag aldrig varit intresserad av djur, förutom vår hund som vi hade, men andra får ha hur många djur de vill, det bekommer mig inte. I alla fall så verkar Millie gilla djur medan Charlie står bredvid och tittar, precis som jag gör. Tur att någon i familjen tycker om djur och uppskattar att titta på dem.

Nu tror ni säkert att jag är en djurplågare, men det är jag inte.

För övrigt så gör det ont att mista vänner. Riktigt riktigt ont.....jag vill vara arg men smärtan tränger igenom ilskan. Det är jobbigt när det gör ont. Att vara arg är lättare men det går tydligen inte att vara det.

Godnatt.


Inga kommentarer: