måndag 4 april 2011

Trevlig helg!

I lördags åkte vi till stan och jag gick till löplabbet för att köpa springskor, redan då började min tur. Min snälla ortopedtekniker som gjort mina ilägg gav mig supermycket i rabatt på mina springskor, sen får jag en vinddress av gubben snäll som han är. På ICA Maxi har de färska räkor och Levain som jag älskar.
Ni märker vilket flyt jag hade va?

På hemvägen stannar vi på skalet och kikar lite i shopen där. Tage provade kläder som han skulle kunna ha när han springer och åker skidor. De satt perfekt och var snygga så han köpte dem.
När vi kommer ut ur affären så ser jag på kvittot att de är inslagna under damkläder. Jag förstod att om Tage fick se det så skulle det vara kört, han skulle aldrig ta på sig dem. Allt var frid och fröjd tills han bad att få se kvittot, de blev det liv i luckan!

Han skulle minsann inte ha tjejkläder fast de satt perfekt!
Väl hemma så packar vi upp och då ser vi att dragkedjorna på hans jacka var knallrosa! Ingen utav oss hade sett det när han provade. Vips så hade jag fått en dress till och det gjorde ingenting för den var jättefin.

Nu har mina barn varit borta sedan i lördags och jag börjar längta lite efter dem, men i kväll så kommer de hem. Vi har fått lite gjort här hemma, förrådet i vårt sovrum har än en gång städats och den här gången fick vi ihop inte mindre än åtta sopsäckar.

Nu ska jag snöra på mig skorna och bege mig ut i den härliga solen på en liten runda.

Inga kommentarer: