onsdag 6 april 2011

Tankar

Jag funderar mycket just nu, varför vet jag inte faktiskt.
Jag vill göra så mycket som jag inte känner att jag hinner med. Ska man behöva schemalägga sitt liv för att hinna med det där lilla extra? Man kanske måste det, jag vet inte.

Jag känner att det finns människor i min närhet som jag saknar så jättemycket. Jag vet att de finns där men vi alla jobbar och har småbarn så det känns ibland hopplöst att få till att vi alla träffas. Så nu kommer jag med ett förslag i god tid.

Vad sägs om att träffas fredagen den 13/5 och bara umgås. Äta måste vi givetvis och jag lagar mer än gärna mat om vi ska vara hemma, eller om vi vill ha picknick så fixar jag det med. Men det ska vara lite guldkant tycker jag. Inte korv med bröd om vi nu äntligen ska få träffas. Kom med förslag så ska jag börja spåna på lite godsaker, om ni nu tycker det är en bra idè vill säga.

Inga kommentarer: