måndag 18 april 2011

Snart så....

.....är det äntligen påsk!

Jag tycker mycket om mitt ex ska ni veta ( nu undrar ni allt vad jag ska skriva va....) och han är världens bästa pappa till våra barn, men.........Jag är så glad att han ska hälsa på sina föräldrar i påsk. det innebär att det bara är jag, Tage och barnen i stugan!
Jag kan göra vad jag vill (sitta på toa med öppen dörr osv...) och mina barn får sitta i soffan och fika, det är strängeligen förbjudet hos Farbror Fredrik annars, trots att det är vår soffa.

Tyvärr får jag inte träffa alla mina barn, men tre av fyra får jag ha hos mig och det är inte illa. Så nu undrar jag vad du ska göra på påsk?

Har du trökigt så blir jag sur om du inte slår en signal och kommer och hälsar på, bara så att du vet.

Jag gillar påsken mer än julen tror jag. Det är ljust och förhoppningsvis skiner solen så man kan vara ute. Och så ska jag äta lammfilè har jag bestämt, med chevrèlasagne och rödvinssky. Vi ska leta påskägg, gå på knattedisco, se på skoterhoppning på fjället och bara må gott, kom dit du med vetja!

1 kommentar:

NiCAS DESiGN sa...

MEN ÅÅÅÅÅÅHHHHH så mysigt!

Ja som sagt...saknar Lofsdalen nu kring påsk =(

Kram kram