lördag 23 april 2011

Min påskönskan

Jag önskar mig en bärbar dator, då hade jag kunnat visa er bilder på hur underbart vi har det. Jag skäms nästan så underbart är det.
Solen har skinit ( stavas det så Maià?) varje dag och det har även varit så varmt att jag pustat, men bara lite. Det tar ju ett tag innan man vänjer sig vid att det är varmt.

Vi har promenerat, cyklat, varit på marknad, lekt på stranden och varit ute och gått på botten av lofssjön. Det är häftigt att gå där när man vet att om några veckor så är det flera meter djupt med vatten där.
Vi har varit ute varje dag från tidigt på morgonen tills det är dags att sova. Nu låter det som vi varit här i en månad och det har vi ju inte, men man vänjer sig snabbt. Idag pekade Millie på vårt hus när vi var på stranden och sa att där bor jag.

Hoppas att även ni har en bra påsk var ni än befinner er.

Inga kommentarer: