onsdag 16 juni 2010

Utbildning

Idag ska jag på utbildning och lära mig en massa nya saker. Undra om det finns någon utbildning man kan skicka iväg (nämner inga namn) män på. Tänk att det är så svårt att lära sig var tvättkorgen står, hur man dammsuger upp sand och håller ordning.
Snart är jag ledig i tre dagar och dessa kommer med stor sannolikhet att få ägnas åt städning. Tråkigt, men så är det. Jag måste ju jobba och "bidra till att samhället funkar", man kan ju inte gå och vara ledig en hel sommar.

Ha en bra dag kära vänner.
Kom ihåg att jag tänker på er fastän jag inte hör av mig. Jag saknar er men tiden bara rinner iväg på något konstigt vis.

Men snart, snart är sommaren slut och då ska jag dra benen efter mig på Bäckedal så då har jag tid att umgås;)
Låter jag bitter eller? Hahahahahahaha

Inga kommentarer: