lördag 26 juni 2010

Boring day

Jag har haft skittråkigt idag! Riktigt hemskt har det varit. Varför då undrar ni säkert?
Jag har funderat och kommit fram till följande; Igår var vi på supertrevlig midsommarfest hos goda vänner. Trevliga människor, god mat, vacker väder nästan hela tiden och glada barn. Det var verkligen trevligt. Idag har jag suttit själv hemma hela dagen.
Min käre sambo tycker det är jätteskönt när det inte händer något, jag får panik!
Trevliga tillställningar ger mig mersmak, jag vill inte sitta själv dagen efter en rolig fest, jag vill att den ska fortsätta!

Så därför har jag varit skitsur idag. Det har varit (och är fortfarande) synd om mig, jag får bara gå här hemma och städa och laga mat. Usch!
Jag vill åka bort och ta igen mig. Jag är nog trött.

I kväll tog jag med mig trevligt sällskap och for bort till Svegssjön för att fota lite. Det blev lite fotografering. Det blåste kallt så benmärgen nästan frös till is. Sommar i härliga Härjedalen kallas det tydligen.

Inga kommentarer: