torsdag 10 juni 2010

Mot civilisationen


Idag sticker vi alltså till Gävle och firar Evelina som tar studenten. Vi har hyrt ett hus där vi ska bo med kusinerna. Charlie är överlycklig och talar inte om något annat just nu, jo han på minde mig om att vi måste stanna på Max och äta hamburgare.
Själv tycker jag att Max är riktigt dåligt men är han nöjd så är jag det oxå.
Igår kväll var det Grey`s. Jag grinade och sprang ut i köket om vartannat så spännande var det. Jag lyckades låta bli att titta på sista avsnittet på datorn men jag var riktigt sugen på det. Jag gillar inte när jag inte vet vad som ska hända. När jag läser en bok läser jag alltid slutet först så jag slipper fundera på hur det slutar. Fiffigt va!

Nu ska jag packa det sista och fixa solskydd till bilen. Millie drar bara bort de vi har och sedan grinar hon för att hon får solen i ögonen. Att låta dem sitta kvar verkar inte vara något alternativ så nu ska jag fixa ordentliga grejer.

Ha en trevlig helg kära vänner, det ska jag ha.

Inga kommentarer: