onsdag 2 juni 2010

Äntligen!

Nu har jag pratat med doktorn och allt har gått jättebra och enligt planerna. Jag var snäll och meddelade vissa igår att allt gått bra. Summan av kardemumman blev att jag fick skäll för att jag åkt på skolresa och lämnat T med barnen!

Tack och lov är jag duktig (faktiskt, det är sant) på att behärska mig så jag sa inte ett ord. Orden jag ville uttala behöll jag för mig själv.
Nu är det ju så att när jag var på skolresa så mådde T mycket, mycket bättre än han gjort på sistone, så det var ingen som helst fara för vare sig honom eller barnen. Men vill man ha något att klaga på så hittar man alltid något.

Jag är bara glad att allt gått bra och att alla äckliga bakterier nu är borta!

Alldeles strax åker jag till Gävle och går på en utställning som Evelina har.
Må så gott.

Inga kommentarer: