torsdag 17 juni 2010

Stor slurp!


Kanske skulle Maria Montazami ha utropat stor slurp när hon smakade på mina muffins. Jag suckade djupt av njutning när jag slickade skålen i alla fall.
Chokladmuffins med cheesecake och hallon. Det är sannerligen stor slurp!

I morgon jobbar jag sista dagen innan jag går på tre dagars ledighet. Det ska bli skönt men jag kommer att sakna mitt jobb, det vet jag. Jag tycker det är himla roligt faktiskt.

Just nu är jag annars insnöad på att köpa ett nytt objektiv till min kamera. Ett med vidvinkel hade jag tänkt mig. Men vi får väl se, det är annat som säkert är viktigare.

Vecka 29 ska jag gå en fotokurs i Lofsdalen. Det ska bli hur kul som helst att få lära sig att ta riktigt bra bilder. Nu ska jag provsmaka mina muffins och se om jag vågar ta med dem till jobbet i morgon.

Stor slurp på er mina vänner.

1 kommentar: