onsdag 23 december 2009

Mathildas jul

I kväll såg jag på Anna Ankas jul. Helt seriöst så fattar inte jag hur lågt människan kan sänka sig. I början var hon ett roande fenomen men nu är hon bara pinsam. Jag tittade inte ens färdigt.
Undra vad deltagarna får betlat för att ställa upp?

Min jul är knepig på sätt och vis. Jag älskar julen lika mycket som jag avskyr den. Förväntningarna är höga och då blir det så himla tråkigt om det inte blir som jag tänkt. Så i år tänker jag inte.
Julen får bli som den blir.

Jag har förmånen att ha alla min barn hos mig en stund mitt på dagen och det tänker jag njuta av. Jag ska göra färdigt så mycket som möjligt nu i natt så att jag inte behöver stressa i morgon.
Daniel börjar jobba i Lofsdalen kl 14.00 så det blir ett tidigt julfirande för oss. Men det kvittar för barnen är så trötta på kvällen ändå.

Må så gott och ha en underbar jul mina kära vänner.

Inga kommentarer: