torsdag 3 december 2009

Da`n före da`n före da`n

Nu börjar det dra ihop sig för en liten resa igen. I morgon bär det av till Gävle där jag ska få se världens bästa Lasse. Det ska bli så himla kul att gå på konsert. Jag kommer inte ens ihåg när jag var på en sist.
Naturligtvis blir det en hel del shopping oxå. Förmodligen en massa tok och gapskratt oxå om jag känner det här gänget rätt.

Nästa resa blir till Stockholm i januari.
Då släpper blingo sin vårkollektion!!
Jag har sett en liten tjuvkik och den är så himla fin kan jag lova. Som vanligt blir det nog den finaste ever.
Så vill du ha minst 200;- i rabatt på lite kläder så hojtar du och så bokar vi en visning hos dig.

Nu ska jag snusa på Tage innan han somnar om. Jag sa ju att jag skulle bli bättre på att ta till vara på tiden.

Inga kommentarer: