måndag 7 december 2009

Bästa helgen

Här är han, älskade Lasse!
I lördags var vi alltså på konsert med Lars Winnerbäck i Gävle. Helt enormt bra. Det var en så underbar stämmning och hans texter är helt grymma tycker jag.

Helgen blev mycket lyckad. Vi bodde i Evelinas lilla etta som snabbt förvandlades till ett inferno av kläder, skor, smycken och smink så långt ögat nådde. Men kul hade vi.

Det är helt otroligt vad roligt man kan ha, och vad mycket man kan skratta åt saker som efteråt verkar riktigt barnsliga. Men det är väl det som är det roliga många gånger förmodar jag.

Idag har vi varit ute i ruskvädret. Mest skönt var det att komma in och få sig en kopp kaffe. Men barnen hade skoj och det är ju huvudsaken.

I morgon ska jag till farbror doktorn i Åre. Som tur är så har jag tränat Pilates i kväll. Han kommer nämligen att fråga vad jag tränar för något. Då känns det bra att kunna säga att jag kommit igång med Pilates. Mina skidor ska jag snart lämna in på grundvallning, så egentligen har jag ju nästan kommit igång med skidåkningen oxå, om man inte är petnoga med detaljerna förstås;)

Nu måste jag surfa lite sen är det sängen som väntar. I morgon ringer klockan 06.00!!

Inga kommentarer: