fredag 31 juli 2009

Present igen!?

Idag var vi till Lofsdalen och lämnade vår gamla soffa i stugan. Evelina har haft den i Gävle men hon har fått en ny av sin pappa så det var bara att ta tillbaks sin gamla. Det var då vi kom på att det behövs en ny i Lofsdalen:)
Väl där så blev vi bjudna på lunch och mitt snälla ex gav mig ett par skor han inte kunde ha. De var helt nya men han hade köpt för små. Ibland är det bra att ha stora fötter.......

Fikade hos Ninni och sedan var vi på middag hos Karlsson/Lindholm. Supersmaskig oxfilè (fattas bara, dom har ett helt fack i frysen med oxfilè), murkelsås och sallad. Mums!! Jag åt så att jag nästan skämdes. I sann LCHF-anda så slickade jag såsskålen......mmmmmmm

Nu har jag tvättat bilstolen eftersom Millie spydde upp vällingen i bilen. Helt klart så ska vi aldrig mer ge henne välling i bilen. Detta är andra gången det händer.
I morgon kommer Daniel och han ska få sin favoriträtt och en liten tårta är det tänkt. Jag har saknat honom jättemycket i sommar.

Nästa helg ska jag till Stockholm utan småbarn. Behöver jag säga att jag kommer att njuta? Så känns det nu men jag vet att jag kommer att grina lite när jag tänker på dem. Men de har sin far och han borde ju duga ett par dygn, eller hur??
Jag ska på säljträff med blingo och det ska bli hur kul som helst.

Nu ska jag stryka och planera min hall som jag ska göra om i morgon.

Bye bye

Inga kommentarer: