tisdag 28 juli 2009

Nattuggla

Nu sitter man här mitt i natten igen. Varför är det så svårt att komma i säng? Jag har nog kollat facebook hundra gånger i kväll och min mail lika många. Tråkigt liv man måste ha.

Exet var i alla fall på besök och hade med sig presenter från Tyskland. Det var ju inte så att han tänkt på mig och köpt dem precis. När han kom så frågade jag efter en present och då gick han ut i bilen och hämtade choklade och vinet och gav till mig. Men det var roligt att få ändå tycker jag. Vinet hade kostat 150;- så det skulle drickas med andakt sa han. Är det någon som vill ha min supergoda fisksoppa kombinerat med andakt kan bara hojta så fixar vi det;)

Vad resten av veckan bjuder på har jag ingen aning om. Hoppas att det är en massa skoj. Jag såg väderprognosen och den var mindre skoj kan jag säga. USCH!! Nog talat om det.

Nu ska jag ta två alvedon och lägga mitt ben i högläge. I morgon ska jag ha skoj. Någon mer??

Inga kommentarer: