söndag 19 juli 2009

Hemma igen

Charlie på sightseeing

Gosar med lillasyster



Sov gott....zzzzzzzzzzzz



Jag tycker Charlie ser så gullig ut i sin badkaftan



Bad





Jag och Millie, snäll som jag är! Jag avskyr att vara med på bild nämligen.






Charlie klappar en "geting".
På promenad i Örebro.




Tänkte lägga ut lite bilder från vår semester. Inser nu att jag bara har bilder på barnen. Knappt en bild från städerna vi besökt. Nästa tripp vi gör så lovar jag att ta kort på omgivningarna oxå.


Hemresan gick jättebra och nu sitter vi här och kurar. Det är + 14C och spöregn. Jag avskyr ju som bekant regn.

Tur att vi fick goda vänner på besök idag så att man inte deppade ihop totalt. På eftermiddagen så somnade jag i nästan två timmar. Inte enligt planerna men jag var dödstrött. Nu har jag sett på en hemsk film med Evelina om en mamma som förlorade sin son. Usch vad hemskt. Det värsta som kan hända en tror jag.

I morgon ska grabbarna simma och jag funderar på att hänga med. Jag är ju numer ägare till en bikini så man kanske skulle haka på. Annars har jag några mamas jag vill träffa.......


Egentligen så borde jag städa och rensa här hemma. Min garderob har gått sönder så den måste lagas innan jag kan packa in allt igen. Nu borde ju Tage ha tid tycker man.


Nu ska jag läsa två tidningar jag fått inna jag somnar igen.

Ses snart igen.

1 kommentar:

Carolas vardag sa...

Roligt att du är hemma igen:)Men vädret kunde du haft bättre lycka med tycker jag,hoppas på bättre jag går på semester om en vecka så då blir det bra väder jag lovar:)kram