torsdag 30 juli 2009

Lite lyx

Idag har jag njutit av god mat och trevligt sällskap i 3 timmar. Tänk att det oftast är de där spontana mötena som blir mest minnesvärda.
Det blir inte mycket gjort här hemma. Semester hemma är överskattat enligt mig. Allt är ju precis som vanligt. Tvätt, städ, disk och matlagning. Det blir inte mycket semester tycker jag. Tur att jag fick ha det så trevligt idag fast vädret var tråkigt. Tack gode Gud för mitt uterum!!

I morgon bär det av till Lofsdalen med en soffa. Den kommer att vara alldeles för stor för stugan men jag är nerröstad av Tage och mitt ex så jag ska bara vara tyst. Jag åker till Ninni och fikar så får dom försöka baxa in soffan själva.
På kvällen är vi bortbjudna och det ser jag fram emot. Alltid lika underbart att sätta sig vid ett dukat bord.

Godnatt på er.

Inga kommentarer: