fredag 3 juli 2009

Utpumpad

Städningen i Gävle tog knäcken på mig totalt. Jag har varit helt slut sedan dess och allmänt grinig.
Men nu börjar det kännas lite bättre. Tage jobbar på måndag men sen sticker vi. Det ska bli så otroligt skönt att få miljöombyte ett par veckor. Jag hoppas även att få träffa en massa intressanta gamla vänner. Inte "gamla" som på hemmet utan vänner sedan en låååååång tid tillbaka.
Bloggen och facebook har gjort att jag fått kontakt med en hel del gamla vänner och det är jättekul. När jag tänker på det är det fantastiskt hur mycket vänner jag har runt om i vårt land. Bara på väg ner till Skåne ska jag hälsa på två gamla vänner.

I alla fall så hann jag med lite shopping i Gävle. Jag köpte mig en bikini!! Jadå, ni läste rätt;) En bikini för oss som har lite mer generösa former. Jag gillar inte baddräkt så det här var ett bra alternativ. Jag ser inte så himla tokig ut i den. Ja, jag är ju inte den snyggaste på stranden men jag står ut med min kropp i den, och det är en bra början för mig.
Jag hann även med att handla ett linne som jag spillde ner med kaffe första gången jag tog på mig det. Typiskt mig och vita kläder.......

Nu får jag ett MMS på en alldeles liten nyfödd bebis.
Grattis Jenny, Tobba och Tilde!!
Stackars Jenny har gått 16 dagar över tiden i den här värmen. Inte en enda gång har hon gnällt. Jag hade varit helt outhärdlig kan jag säga. Men det vet väl ni alla som känner mig.

Nu måste jag nätshoppa lite gröt åt bebisen.
Godnatt.

Inga kommentarer: