söndag 28 juni 2009

Vilken dag!!

Underbar dag med sola och bad har det varit. Som grädde på moset hade jag Tupperwareparty i eftermiddags och det var jätteskojigt.

På kvällen var jag till Svegssjön för att kolla om jag hittade Millies solhatt som kom bort där idag. Jag satt i bilen och åt paranötter då det började hetta i ansiktet. Jag kände mig som en tryckkokare när jag till slut kom hem. Det kliade så jag rev tills det blödde. Min snälla granne Jenny körde mig till akuten så jag fick träffa farbror doktorn. Jag fick syrgas, adrenalin och en massa cortison så nu är jag lite småmosig i huvudet. Tage har dåligt samvete som sa åt mig att duscha bort lorten som kliade......

Nu är det nog bäst att jag lägger mig och sover.
Bad i morgon, någon??

3 kommentarer:

Maia sa...

Oj! Paranötter är en av de mest allergiframkallande nötterna. Glad att du kom till doktorn så snabbt! Gör man inte det är det faktiskt livsfarligt.

Carolas vardag sa...

Men gud så hemskt jag har aldrig ätit parnötter skall nog inte prova heller Hoppas du mår bra nu Kram

Carolas vardag sa...

Paranötter menar jag inte parnötter :)