torsdag 4 juni 2009

Lite skit i hörnen.....

......hade jag lätt överlevt. Men nu är det dammråttor mitt på golvet, som sitter fast i Charlies allergimedicin som jag spillde ut häromdagen. Det är med andra ord dags att städa. Tur att det regnar idag så att jag inte kan gå ut. Nej, jag går inte ut när det regnar.

Har precis ringt Gävlegårdar som ska skicka städpatrull till Evelinas lägenhet. Dom ska nog skicka dit snickare oxå. Lägenheten var i princip sönderslagen efter vad jag kunde se på bilderna som Evelina skickade. Det ser mörkt ut för mig att ta mig till Gävle på söndag alltså.

Idag börjar blingo sin stora sommarrea. Jag trodde att jag hade allt som behövdes, men ack vad jag bedrog mig;)
Det är ju aldrig fel med lite nya kläder, igen.....Jag tror det kommer en leverans till Charlie till helgen så nu gäller det att städa undan i garderoberna så att det inte märks att jag handlat ännu mer.

Nu ska jag börja städa är det tänkt. Tage är världens snällaste och lämnar Charlei idag så jag slipper, gött!!

Inga kommentarer: