torsdag 11 juni 2009

To die for.....

Mina fina gofisar.
Den absolut sötaste/snyggaste/gulligaste kylväskan jag någonsin sett och ägt.

Det är något speciellt när det kommer Tupperwareburkar. Jag får gåshud och blir alldeles vimmekantig av lycka.
Idag har regnet öst ner och jag har mest suttit inne och kurat. Fast i kväll var jag på fotvård och det var superskönt. Nu är mina gigantiska fossingar fixade för sommarens flipflop.
I morgon ska regnet ösa ner och Charlie är hemma från dagis. Ingen bra kombination. Det går an när bara jag och Millie är hemma, hon tjatar inte om att gå ut i alla fall. Vi får väl se hur det går. Om jag kommer i säng i rimlig tid så kommer det garanterat att gå smidigare än om jag sitter uppe till två i natt med. Så nu säger jag godnatt och går och lägger mig.

Inga kommentarer: