tisdag 9 juni 2009

Skatteåterbäring

Nu ska det spenderas pengar. Låt dem rulla bara.....eller inte. Man kanske skulle spara lite till semestern. Men lite kan man ju shoppa. Ett par helcoola träpaller tex, eller en pion, en klängros, två höstanemon, två jättedaggkåpor, fem vita pelargonior, en murgröna, en stäppsalvia, en lila margerit och en rosa blomma som jag glömt vad den hette. En tunika har jag nog oxå köpt när jag tänker efter:)

Allt detta för inte ens en tusenlapp, det är billigt. Då måste man ju passa på, eller hur?

Dagen började med "bootcamp" i elljusspåret. Idag var det inte lika jobbigt som sist. Det är riktigt skönt att pinna på uppför backarna faktiskt. Efteråt gjorde jag en smoothie som var jättegod till mig och Hanna.

På em bjöd jag hem mig till Jenny. Väl där bäljade jag i mig två latte och lite ostar. Ibland blir jag så sugen på latte att jag inte kan sluta tänka på det. tur att det inte var den största modellen på latten. Lagom stor och mycket god.

Blommorna som jag beställt hämtade vi i Herrö i kväll. Jag tänkte be om lite experttips men det var så myggigt att jag fick panik och bara betalade och stack illa kvickt.

Millies sexmånadersdag har passerat tämligen obemärkt. Det märks att man har småbarn sen innan. Charlies dito firades med tårta som han fick äta själv men idag åt vi burkmat som inte passade damen. Nu har jag gjort mat så att vi har i två dagar. Det verkar som att det ska vara hemlagat åt Millie.

Nu ska jag surfa lite till och sen ska jag ligga i sängen senast 24.00 idag. Bäst jag skyndar mig nu;)

1 kommentar:

Carolas vardag sa...

Alla har fått skttepengarna utom jag:)mne jag vet att mina kommer i Augusti:)