lördag 13 juni 2009

Hjälp mig någon......

Jag klarar inte av det här regnandet mer nu. Jag tror inte att någon förstår hur hemskt jag tycker att det är. Finns det någon knäpp människa som gillar regn? Jag vet att det är bra för blommor och gräsmattan men just nu så skiter jag i det. Om jag ska klara av att vara bland mygg på sommaren så får det baskimej (stavas det så Maia?) vara sol på dagarna. Regna kan det göra på nätterna.
Låter jag grinig?
Det kanske beror på att jag är grinig idag, igår oxå och förmodligen i morgon med. Blääääää. Så känns det och jag kan inte göra något åt det.
Men det finns en VÄLDIGT POSITIV sak med det hela. JAG TRÖSTÄTER INTE:):):):):):)

Jag kör min vanliga LCHF och har inte ens funderat på att tröstäta. Lchfpizzan idag kanske var lite tröst men den var ju fri från kolhydrater:) Och nu dricker jag en burk cola light. En 33 cl burk, de ni!! Normalt hade jag druckit en 1,5 liters vanlig cola en sådan här kväll men nu är det fullt tillräckligt med 33 cl. Tänk vad man kan ändra sig fort. 33 cl känns t.o.m lyxigt!!

Nu får jag visst mail på min nya privata mail. Spännande!! Nu måste jag kika vad det står.
Kram till er som läser!! Nu känner jag mig faktiskt inte lika sur längre:)

Inga kommentarer: