onsdag 24 juni 2009

Sommar och sol

Visst är det underbart?
Idag har vi varit en snabbis på bvc och vägt lilla damen. Hon ökar stadigt i vikt och blir längre oxå som tur är.

Efter lunch på kondis med Ninni så skyndade jag mig hem och gjorde i ordning fika eftersom Ninni skulle komma. Vi åt fläder och jordgubbsmoussè och det var gott kan jag säga.
I kväll har jag varit i Lofsdalen på bymöte/fest. Det är en massa projekt på gång och det ska verkligen bli spännande att se hur det utvecklas.
Jag längtar jättemycket till Lofsdalen och vill bo där jämt. Men det blir svårt för det är så många som måste flytta med mig då. Ni vet vilka ni är;)

Världens snällaste Tage klippte gräset i kväll och Evelina hjälpte mig att städa uterummet. Nu är golven nyskurade så alla bebisar som vill kan ligga där och leka utan risk för matförgiftning. Kuddöverdragen är i tvättmaskinen och i morgon ska jag sitta där och njuta. Eller ligga i skuggan vid syrenèn med Millie och mysa.

See you.

Inga kommentarer: